dimecres, 18 de gener del 2017

QUÈ SABEM?

Hem fet la primera conversa del projecte.

                                                           QUÈ SABEM?                                                                            

ABRIL:- Fa molts anys els dinosaures vivien, però ara ja no hi són , ara són de joguina.
NORA:- Posen ous.
LEA: -Els dinosaures caminen per la neu.
BIEL: -Són molt grans i tenen els peus més grans que nosaltres.
DAVID:- Els dinosaures sópn de joguina i altres están vius.
AINA:- Els dinosaures fan rugits.
LEO:- Encara existeien i el que més m’agrada és el T-Rex, més fort de món.
ARIANNA M:-Els dinosauresfa molts anys que vivien a la terra ara són de joguina.
Thiago: -Abans existien, ara ja no.
AINARA:- Abans vivien a la selva.
MUNA:- Els dinosaures fan caca.
PAULA:- Jo amb el tete vaig anar al zoo i vaig veure un dinosaure.
ABRIL:- Fa anys que van viure.
LEO: -Fan pipi.
Vilma: -Fa anys van deixar fòssils.
ARAN:- Són alts.
UNAI: -Un dinosaure estaba a l’aigua i es va ofegar.
ADAM:- Jo tinc un dinosaure.
BRUNO:- Els dinosaures dormen.
ÀLEX: - Quan hi havia volcans els dinosaures ja creixien i es feien molt grans.
ÀLEX: - Hi ha un dinosaure que vola , però no és un dinosaure com els altres.
ABRIL:- Tenen ossos.
MUNA:- També tenen fills.
THIAGO:- Hi ha dinosaures carnívors que mengen carn.
ROC:- El T-Rex té 60 dents.
NIHAL: - fan ous i els bebès surten de l’ou.
REDA:- Dormen.
BRUNO:- La iaia té un dino a casa de joguina que no vola.
ÀLEX:- Jo tinc molts dinosaures i tinc 2 T-Rex.
NORA:- Alguns no tenen dents.
LAIA:- Els dinosaures mengen.
ARIADNA R:- Els dinosaures deixen petjades.

DANIELA:- Els dinosaures tenen les espines trencades. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada